in English ver. [海外版]


で遊んでたら。

(when I playing...)
フィリピンの方に会いました。
( I met Pilipino player.)

このブログを教えると、
(I told about this blog and...)

その人は「日本語だからわからない」と言いました。
(The man said,"I can't understand this blogs mean,because it's written in Japanese.")

だから私は、今日、日本語の下に英語で書いてるんです。
(It is the reason why I write today's blog in Japanese and in English.)

私の英語は完璧じゃないから
(So,My English is not perfect and...)

間違いもたくさんあるかもしれないけど
(maybe a lot of mistakes in this work.but...)

頑張ってみます。英文を書く時間がある時には。
(I try to write in English. If I have the time to write in English.)

さて、
(Well...)

これで意味は伝わるかな・・・?
(Can they understand this diary's meaning ...?)

心配。。
( I concerne about it.)

あぁ、そうだ。
(Oh! And ...)

日本語版では
(In Japanese ver.)

今、クリスマスイベントやってるんだよ。
(Now, in The Christmas Event .)


nice!(0)  コメント(0) 
共通テーマ:ゲーム

nice! 0

コメント 0

コメントを書く

お名前:
URL:
コメント:
画像認証:
下の画像に表示されている文字を入力してください。

※ブログオーナーが承認したコメントのみ表示されます。

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。